آغاز حرکت در بازار مسکن و رونق در معاملات ملک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1396
بازدید : 173
نویسنده : omid

خبرگزاری مهر به نقل از یکی از کارشناسان مسکن، از آغاز حرکت در بازار مسکن و رونق در معاملات ملک مسکونی در ایران خبر می دهد. آقای بیت الله ستاریان کارشناس اقتصادی مسکن، از رکود موجود در بازار مسکن خبر داد و اظهار داشت این رکود تا جایی عمیق است که تمام بخش های اقتصاد و لایه های زیرین مسکن را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وی به تحول در بازار مسکن و صنعت مسکن اشاره کرد و افزود: امسال، برجام نتایج خود را بیش از پیش در بازار مسکن و بازار معاملات ملکی نشان خواد داد و شاهد رونق در ساخت و ساز واحدهای مسکونی خواهیم بود. آثار مثبت لغو تحریم ها در سال 96، برای صنعت ساختمان بروز خواهد نمود و بخش مسکن خواهد توانست از رکود شدید بازار ملک، به سمت و سوی رونق معاملات ملکی حرکت نماید.

ایشان رونق پیش بینی شده در بازار مسکن را در اواخر نیمه ی اول امسال بیان نمودند و خاطر نشان کردند که تحول در بازار مسکن و بخش ساختمان، در چهر بخش عمده ملموس خواهد بود. تحرک در بازار مسکن با افزایش معاملات ملکی، افزایش قیمت مسکن، افزایش تولید ملک مسکونی، افزایش سرمایه گذاری در صنعت ساختمان و بازار ملک مسکونی، همراه خواهد بود.

با این پیش بینی انتظار می رود بعد از 6 ماهه ی ابتدایی در سال 96، رونق خوبی را در بخش ساختمان شاهد باشیم. رونق بازار معاملات ملکی، می تواند رونق در اقتصاد کلان کشور را سبب گردد. نشانه های مثبت این رونق می تواند در صنایع وابسته به بخش ساختمان و حتی صنایعی که وابستگی مستقیم با این بخش ندارند، تا حد زیادی بروز نماید.

کلمات کلیدی: رونق بازار معاملات ملکی، صنایع وابسته به بخش ساختمان، تحرک در بازار مسکن با افزایش معاملات ملکی، افزایش قیمت مسکن، افزایش تولید ملک مسکونی، افزایش سرمایه گذاری در صنعت ساختمان و بازار ملک مسکونی، رونق پیش بینی شده در بازار مسکن، رونق معاملات ملکی، رکود شدید بازار ملک، رونق در ساخت و ساز واحدهای مسکونی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com